Pages

Thursday 3 January 2013

Mori's Kitchen di colum ulasan Majalah Jelita 2013

Cepatnya masa meniti ke tahun baru.. tau tau jer dah tiba 2013 dan meninggal kan 2012.  Tahun 2012 memang paling mencabar bagi mori sekeluarga.  Mungkin... ujian dari Nya... untuk menjadi kan hambanya ini lebih sabar, tabah... sentiasa mengingatiNya dalam apa jua keadaan sekali pun.  Dan ternyata... Alhamdullilah...penutup tahun 2012... mori menerima hadiah yang istimewa dari anak mori... Syuhada dengan keputusan exam nya yang cemerlang.
Pembuka tirai 2013...... yang ini memang di luar dugaan... tak pernah terlintas di benak fikiran... jauh sekali dari bermimpi... Mori's Kitchen berada di column Ulasan Blog Majalah Jelita bulan Januari.  Perasaan mori masa tu.... cuma satu jer... terkejut bercampur takut.... hehehe.. naper mori takut yer...tak tau la... sampaikan berdebar debar....hehehehe. ...
Mori dapat tau citer ni pun.... dari teman blogger... zila dari blog zila4ever.blogspot.com di ruangan komen yang mengucapkan tahniah.  Huhhh!!!!... itu perkataan yang pertama terkeluar dari mulut mori.... dalam hati berkata..."Biar betullll nie... naper blog mori... apa ada kat blog mori yang tak seberapa nie... kenapa pilih blog mori???  macam2 soalan timbul...sehinggakan berdebar debar..... hehehehe. 

 

Apa pun mori ucap kan terimakasih pada Majalah Jelita dan penulis column Ulasan Blog - Cik Norashikin M.Nor... kerana memilih blog mori dipaparkan dalam majalah Jelita bersama dengan blog zila @ zila4ever.blogspot.com dan juga suhaida @ Dari Dapur Kecah.  Walaupun di column ulasan... ianya satu yang istimewa bagi mori.  Terima kasih bebanyak.  Tahniah juga kepada Zila dan juga Suhaida... yang ternyata blog mereka jauh lebih baik dari mori. 


Ini lah kenangan yang paling istimewa sepanjang mori berblogging dan semuga ilmu yang yang di kongsi di sini...dapat kita rasa bersama.  Mori akan simpan majalah ini sebagai kenangan yang indah.  
Salam Tahun Baru semua dan semuga tahun nie membawa lebih kenangan manis untuk kita semua.

7 comments:

  1. Tahniah! Salam Kenal juga...saya dapat blog mori ni pun dari Zila...Thanks Zila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal Marsita...timakasih sudi follow blog mori..

      Delete
  2. Tahniah moli....teruskan beblog....

    ReplyDelete
  3. mori kena simpan elok2 majalah tue sbagai knangan kan..happy cooking:)

    ReplyDelete
  4. congrats Mori.. teruskan berblogging ya..

    ReplyDelete
  5. tahniah Mori wah hebat tu dah masuk majalah kan .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...