Pages

Monday 4 November 2013

2nd year Anniversary dan majalah Aroma

 Assalamualaikum dan Salam Tahun Baru....

Barulah hari ni mori dapat bersiaran semula.... wadduhhhh waaaduhhhh memang tak terkejar masa... untuk mengapdet kan blog mori....sedar tak sedar...dah genap 2 tahun mori berfood blogging nie.... Ini lah namanya tak kenal maka tak cinta.....sekali dah bermula rasa seronok pulak... walaupun kekadang termiss juga untuk post entri2 baru.... atas kesibukan masa.... tapi tetap sentiasa terpahat di hati....  



Yang menjadikan lebih bermakna.....hampir genap nyer 2 tahun Mori's Kitchen berblogging.... telah di lamar oleh pihak majalah Aroma untuk menyumbangkan resepi.  Wakil dari pihak Aroma, En Izzat Che Baharun mempelawa mori untuk berkongsikan beberapa resepi di dalam majalah mereka.  Memula tu teragak agak juga....betulke semua ni.... takkan lah blog sepencil nie... ada majalah yang memberi perhatian.   hehehehe...  tapi en hubby bagi kata2 semangat suruh terima .... akhirnya mori reply balik email dari En Izzat dan mengatakan kesudian mori untuk menkongsikan resepi2 di majalah Aroma.   


Perasaan gementar tu tetap ada.... apa pulak pendapat orang... tentang resepi yang mori kongsikan... sedap ke tak... ok ke tidak...seram gak rasanya... Ni lah pertama kali kita nak kongsikan resepi2 kita kat majalah..... Biasanya nama nama yang gah di arena blog nie... telah mengkongsikan resepi2 mereka.... ni tetiba nama yang nun di hujung tanjung... di pelawa pulak....addduuhhh... menggigil jugak masa nak tekan butang send email resepi2 kepada En Izzat.   Apa pun Alhamdullilah semua sudah selesai.... sebulan jugak hati berdebar debar menunggu keluar October Aroma .... tetapi akhirnya... tu dia... tengok tengok dlm majalah resepi kita ada.... tipulah kalau kita kata kita tak senyum....tu dia... sampai ke telinga...kihkihkih...


Terimakasih la pada En Izzat dan editor Aroma Siti Dimiati yang telah mempelawa mori untuk mengkongsikan resepi2 di majalah Aroma ini.  Heemmmm cam amik award la pulak kan...hehehehe.. 
Cuma terkilan sikit... ada typo error dalam nama blog mori di majalah tersebut... tapi tak kisah lah....minor jer....


Apa pun bukan ini yang mori kejar kan dalam food blogging .... memang niat awal tu...sekadar suka2 .... tempat untuk mori mengumpulkan resepi2 dan mencurahkan segala resepi resepi yang mori belajar disni.   Bila di pelawa untuk menyumbangkan resepi di dalam majalah.....mori anggap ianya sebagai satu bonus.....hehehhe.... Cam mana pun seronok berkongsi resepi di alam maya ini.


Sekian dulu

5 comments:

  1. Assalam
    Salam maal Hijrah Mori
    Tahniah jg hepi anniversary

    ReplyDelete
  2. tahniah mori dan salam maal hijrah

    ReplyDelete
  3. salam maal hijrah...nak kena carik aroma ni...tahniah...

    ReplyDelete
  4. salam syg mori,salam rindu dari zila..alhamdulillh tahniah tau..zila x pergi beli lagi nie..nnt zila cari kalu ada lg nk grab satu wat kenangan .heppy anvsry jugak..:) moga lebih bersemangat utk berkarya tau..

    ReplyDelete
  5. salam syg mori,salam rindu dari zila..alhamdulillh tahniah tau..zila x pergi beli lagi nie..nnt zila cari kalu ada lg nk grab satu wat kenangan .heppy anvsry jugak..:) moga lebih bersemangat utk berkarya tau..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...